Det okända

Hur kunde jag missa detta? katastrof!! Kom på det en halvtimma in i programmet sån tur verka det ganska segt idag, då kan jag pusta ut!

Tula sitter just nu jätte sött på golvet och leker med en penna hihi nu kom Freya också. Världens underbaraste katter har vi här hemma. Ibland kan jag bara stanna upp och titta på dem. Det är väldigt fascinerande, smarta och fina djur.

Och det gör ont i mig när jag hör folk säga, nej usch jag är en hund människa! Jag trodde också att jag var en hund människa innan jag fick Tula. Men sen insåg jag att skillnaden mellan dessa djuren är inte så stor. Varför kan inte katten vara människans bästa vän också? Självklart kan man känna mer för en hund eller katt det är upp till var och en, men katten känns så underskattad. Men inte för mig, jag kommer alltid att ha katt det är en sak som är säker :)
Någon som håller med om detta kanske? Tror ju knappast jag är ensam om att ha tänkt på detta någon gång?

Snuttisar<3


Freya


Tula


Nog har vi fina katter minsann!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0