11-10-31

Idag har jag vart ledig, helt underbart skönt då vi var flytthjälp till min moster med familj igår :) Det flyttades från en lägenhet till hus, ett helt underbart fint hus men havsutsikt och kamin i vardagsrummet. Tog tyvärr inga kort men det gör jag sen när dem har kommit sig till rätta :)

Idag har jag vart och ombesiktigat min bil i sista sekund och det gick såklart bra min pärla. Sen tog jag en sväng till blomsterlandet och köpte en jätte fin gravdekoration och en lykta till Martinas grav. Sen åkte jag dit och fixa till det. Såhär blev det <3



Det blev även till o titta på Sex and the city the movie idag, jag blev så sugen på och se den. Man får en sådan mysig känsla på något sätt. Imorgon är jag också ledig så ska tvätta och kanske träffa Therese. Tror jag ska se till o slänga in bilder från Turkiet resan imorgon också. Världens underbaraste resa, resan då jag och Johan förlovade oss<3 Det var inget jag visste innan resan men han visste! Världens underbaraste! Så bilder från resan kommer imorgon, så vill ni se dem så är det bara att klicka in på bloggen.

Just nu blir det bara till och gotta sig här hemma, förmodligen en kopp te och sen mitt stora feta syrianska bröllop.

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är/var Martina?

2011-11-02 @ 11:39:07
Postat av: LikeEm

Martina var min barndoms vän. Min absolut bästa. Som tyvärr omkom i en mycket tragisk olycka :/ <3

2011-11-02 @ 11:43:41
URL: http://likeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0