JAAAA!!!

Kom hem från jobbet nyss och passade på att kolla posten och vad ligger då där?? jo dessa =D



Wohoo mina skor har äntligen kommit! Blev helt överlycklig av detta och ännu mera lycklig då dom satt jätte bra på foten :) Nu e jag glad glad och ännu mera glad! Ni kan väl inte annat än o hålla med om att dem e jäkligt snygga? happy happy

Nu ska jag snart åka med mamma ner till Rickie för o baka bullar och dricka kaffe :) mys!

En sak till, påväg till jobbet i morse så blev det rött ljus. Så var det en medelålders man som stod vid sidan om mig. Och nu ska jag inte säga alla men i alla fall många klarar inte riktigt av att man tar dem när det gäller att trampa plattan i bott. Och det gjorde inte denna mannen heller men jag vann o han fick vackert lägga sig bakom min bil! mohaha det var en jätte kul start på dagen :) Lite kul måste man ha! haha

Så min dag i helhet hitills, Skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0