Aloha!

Sitter nu i nya lägenheten och både jag och Johan har kopplat upp oss via mobilen. Tar väl ca 1-2 veckor innan vi får hit internet. Men tur att det går via mobil :)

Idag har vi haft besök utav min Bror och Mikkis och sen kom Magnus o Lottis (Johans päron). Och imorgon vankas besöka av mina, då blir det till o laga till någon god middag! Får se vad det blir imorgon när vi handlar.

Det är kul att få så mycket besök, det är väl klart att alla blir nyfikna på våran nya lya :) Den är jättefin och vi trivs redan jätte bra. Jag lovade att visa kort på den men det får vänta tills vi fått vårat "riktiga" internet då det inte går sådär jätte snabbt just nu. Men vi har kommit iordning och behöver bara en tripp till Ikea för att handla in lite smått och gott :) Det är jätte kul att planera, badrummet la jag beslag på och det kommer bli så himla varmt, mysigt och underbart fint. Om det blir som jag tänka i mitt huvud då förstås :P

Nu är det snart dags att hoppa i kojs, och jag längtar! Sover så himla gott här :)

Godnatt alla!

Stolt fadder till finaste Loke :)


Kommentarer
Postat av: MICAELA

Nytt bord ;) hihihi



Jättemysig lägenhet!!!



Kraaam

2011-11-22 @ 22:56:44
URL: http://micaelas.se
Postat av: MICAELA

Hur går det här då Emmsi? ;)

2012-01-16 @ 21:33:41
URL: http://micaelas.se
Postat av: Moster Mia

Det går bra med din blogg. :)



Pussiluss

2012-01-19 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0