Veterinär besök

Imorse vid 8 tiden lämnade jag Freya hos farbror doktorn. Kändes fruktansvärt hemskt att lämna henne men jag vet att hon är i goda händer så det hjälper mig att hålla mig lite lugn i alla fall. Hon va så otroligt söt i bilen idag, låg där i buren och titta på mig med sina stora ögon. Men om en halv timma åker jag för att hämta henne och då tar jag med mig Tula som ska få spruta idag. Det kommer att gå så bra :)

Dem var jätte söta igår när vi ställde upp burarna, dem låg där inne och varvade mellan gos och bus<3



Ståtlig tjej!


Freya gos!


Nu ska jag bädda en liten säng till Freya så att hon ligger varmt och gott när hon kommer hem :)

Ha en bra dag!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Jonna

Rolig bild. Ser ut som det trivs i burarna.

2011-05-03 @ 12:20:30
URL: http://veterinar-solna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0