Vår dag

När jag körde bilen förut kände jag ett leende komma och hälsa på. Helt plötsligt kom jag på mig själv att jag sitter och stor ler samtidigt som jag glider runt i bilen i detta fantastiska vår väder som är över oss idag. Tyvärr blir det ingen promenad för mig idag då jag måste passa Freya som just nu ligger på golvet och tittar runt. Allt har gått jätte bra med henne och Tula, min stora tjej var super duktig när hon fick sprutan. Inte ett ljud hon gav ifrån sig, kan det kanske bero på att hon fick godis av veterinären samtidigt? Är riktigt stolt över våra tjejor efter denna dagen :)

Bild tagen då vi precis fått hem Freya 7 veckor gammal <3


Nu blir det bara lugnans ro här hemma en liten stund, känner mig väldigt trött idag. Så ska luta mig tillbaka i soffan en stund innan jag ska ta tag i disken :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0