Tvätt!!

Jag är trööttt! Men börjar så smått att piggna till, ska ta mig lite frukost och känner jag mig själv rätt så piggnar jag till efter de =) Johan väckte mig när han skulle åka och jag titta på klockan " åhh bara 20 minuter kvar innan jag ska tvätta, ingen idé att somna om " Så låg och titta på tv4 nyhetsmorgon för det tycker jag är mysigt =) Tror jag fått det från mamsen ;)

Här hemma ska det fixas idag, bädda rent, dammsuga (vilket är jätte kul med våran nya dammsugare) haha, skura golv och lite mer allmänt fix =)

Tula och Freya är nu i fullgång med massa bus, dem gör inget annat. Ibland kan det se jätte kul ut när dem håller på. Freya är en liten retsticka men Tula är inte dålig hon heller. Men dem är nog glada att dem har varandra annars kan man ju inte nana så gott =)



Nu ska jag ner till tvättstugan!

Have a nice day!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0