Sweet Sunday

Idag är det en mys söndag här hemma. Jag tog en sovmorgon och fick sen en jätte gos frukost utav Johan. Har tagit en lång och härlig dusch och sitter nu med en kopp kaffe :) Bättre start på en dag får man leta efter, helt perfekt.

Igår hade vi en kanon bra dag. Vi åkte ner till Rickie och drack lite kaffe innan vi åkte vidare till Sonja (mammas Farmor) även där blev det fika och kaffe. Där var vi en bra stund, jätte mysigt. Det är roligt att prata med någon som är äldre, hon har varit med om så otroligt mycket saker under sina hitills 94 år.

Efter Sonja åkte vi vidare till Gunilla (mammas Faster) och Melker, lika kul det också. Jag älskar att hälsa på min familj och släktningar så detta var en riktig familj och släkt dag! För efter vi varit hos Gunilla och Melker så åkte vi till mamma och Dagge. Där blev vi bjudna på god mat och sen satt vi och prata och hade det mysigt.

Vi avslutade dagen hemma hos Andreas och Jessica, och det var jätte trevligt och vad fint dem bor.

Sen somna vi gott här hemma efter våran mycket innehållsrika lördag :) Men nöjda det var vi!

Så idag är det bara en hemma mys dag med varandra. Lika underbart det, är så glad att jag har min älskling :)

All my love to you<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0