Prao hos älsklingen <3

Dålig uppdatering pga massa jobb. Har jobbat dag tid på ena stället för att senare gå ner till nästa och jobba kväll och så har det vart sen i onsdags. Var ledig igår och idag vilket känns otroligt skönt :)

Men i tisdags så var jag med Johan på jobbet, lite som en "prao" haha det var jätte kul verkligen :) Jag var snickare för en dag, sen var det otroligt roligt att vara med älsklingen på jobbet. Han är jätte duktig på det han gör och väldigt snygg också ;) Här nedan får ni lite bilder på våran dag, kan inte säga annat än att det var super kul och givande att vara med han på jobbet :) <3

Tidig morgon i blåkläder!


Vi åkte till tippen med massa skräp :)


Hej och hå!


I did it ! haha kul bild!!


Vi skruvade (såklart) :)


Fyllde i linjer där innerväggarna ska sitta :)


Åh min godbit! <3


Kärlek<3


Det var min dag på Msb AB :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, blir nog en promenad senare idag  :) Annars är inget planerat just nu.

Hoppas ni får en bra dag!

CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0