Mys dag

Nu är allt som det ska vara här hemma. Tvätten är tvättad, kläderna på sin plats och allt annat är städat och disken är klar. Älskar att bara kunna sätta mig i soffan när allt är klart :) En skön känsla.

Men mitt i allt detta åkte jag med mamma och Rickie till torp för en lunch, samt kolla i butiker och det blev en massa skratt. Det var mysigt att vi tre hitta på något :)

Nu sitter jag med en stooor kopp te och bara njuter. Snart kommer Johan hem skulle jag tro och då får vi se vad som hittas på :)

Mamma och Rickie så synd att den blev suddig för jag tycker den är fin :)


Annars ser det ut såhär ;)


Och min stoora kopp te, om jag inte minns fel så har dessa muggar funnits sen jag var liten :)
Jätte goda att dricka te ur :)


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0