mm gott

Ja take away kaffet som idag inhandlades på OkQ8 var mycket gott och passa perfekt under min tur på färjan :) Tog dessvärre inget kort men snart blir det mer take away kaffe! Tänk att det kan vara så gott? Kanske för att det är i pappers mugg? Eller att man slipper göra det själv? Eller för att det är från nymalda kaffe bönor? Jag har inte en aning men gott är det :) Och det är näst intill ett måste när jag kör bil!

Efter besiktningen åkte jag till Johan där dem jobbar i Hunnebo, det var jätte kul att hälsa på dem på jobbet. Efter det tog vi oss en fika på ett litet mysigt fik även de i Hunnebo :) Sen har vi inte gjort särskilt mycket. Det börjar bli segt med denna årstid nu, vill ha vår men ännu bättre hade vart SOMMAR! Tänk att ligga på stranden, bara lapa en massa sol för att sen äta räkor och dricka vin på kvällen? Underbart mer än underbart skulle jag nog säga!

Vi kan ju fortsätta drömma om det ett tag till, imorgon ska det i alla fall bli sol och då ska jag ta en lång promenad. Men redan på onsdag snackar dem om snö??!! Vi får hoppas att väderprognosen ljuger!

Nu ska jag luta mig tillbaks i soffan och mysa med mitt hjärta och förmodligen en mammi sjuk Tula :) Härligt



CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0