Lilla Freya

Nu har jag precis pratat med veterinären. Imorgon har Freya tid för stelerisering. Lilla snuttan då, känner mig hemsk som bestämmer att nu ska hon läggas under kniven! Fyy!! Men å andra sidan så är det för hennes bästa. Men jag själv är livrädd för sånt här och nu ska jag utsätta mitt lilla BARN för detta. För barn det är dem för mig båda två. Tula fick komplikationer när hon blev steleriserad (stavning?) så därför har jag nu valt en annan klinik. Där jag var med Tula när hon spydde så mycket. Dem var suveräna då, så jag hoppas på det nu också :)

Men nervös är jag så jag skakar, får ringa Johan och prata av mig så får han lugna mig senare idag när han kommer hem. Ska upp till Färgelanda och hämta transportburarna också, för Tula ska få vaccination spruta imorgon också.

Så nu måste jag snabbt göra mig iordning!

Mina älsklings tjejer <3


ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0