Jobb time

Snart är det dags för mig att åka till jobbet, börjar klockan fyra :) Har precis vart ute på en promenad, hur härligt väder som helst dock blåser det lite men det är okej.

Imorgon är det min moster och kusin Jens födelsedag :) Woho så imorgon blir det kalas hos moster Mia som fyller jämt *0 år! Jag skulle vilja skriva 20 och då vet jag en som hade älskat mig ännu mer än vad hon redan gör ;) hihi Det ska bli super kul, och jag tror jag får lov att skriva att hon väntar en kusin till mig!!! =D Är super glad glad glad glad över detta! Kommer bli underbart med en liten kusin till sommaren, en liten Schröder.

Sen är det kalas för kusin Jens på söndag som fyller 17 år. Herregud vad tiden går fort!! Men det ska bli kul att får träffa dem också :)

Nu ska jag göra mig iordning och sen göra lite mat innan jobbet :)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag allihopa!!
Jag längtar tills sommaren och våran road trip <3


Älskar denna bilden :)


Kommentarer
Postat av: Kusin Ida

Gud vad roligt att Mia ska få en bebis!!!!

Gratulera henne från mig! :)

2011-03-30 @ 15:55:50
Postat av: Emma

Ja det är super kul :) Det ska jag absolut göra! :)

2011-03-31 @ 09:39:05
URL: http://likeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0