It´s bad

Dålig uppdatering eller hur ? Well well...

Just nu har jag sista plåten med bröd i ugnen. Vi bakar bröd själva, det blir såå mycket godare då! Plus att det luktar helt otroligt gott i hela lägenheten :)

Igår var mamma och moster Mia här på kaffe. Och efter det åkte jag och Mia till torp, kände skarpt för ett par nya skor, can´t get enough! Jag hitta dem mest perfekta skorna någonsin, efter att ha provat dem och tittat i spegeln bra länge så blev dem mina. Och jag vet en som hade älskat dessa skor och det är Martina. Hoppas hon ser dem för dem är en fröjd för ögat!

Dessa kommer pryda min fötter galant<3




Nå? Vad tycks??

Jag älskar dem och vill att det ska bli riktigt bra väder så jag kan ha dem på mig ute :) Nu går jag med dem här hemma och känner mig ur tjusig! Dem är riktigt bekväma på foten och lätta att gå i! Ni hittar dessa underbaringar på Bianco :)

Kommer ihåg när jag fick min första skor med klackar, då hade jag och mamma klack skola hemma. För är det något som är fult så är det människor som inte kan gå i klackar!! Vilket jag för övrigt är väldigt bra på att kommentera, Johan suckar varje gång haha. Försöker låta bli men jag kan inte, huvudsaken är väl att dem som jag kommenterar inte hör mig?

Nu ska jag duscha :)

Hitta en skön bild från Vallåkra 09. Jag har ingen aning om vad jag skrattar åt men det måste ju vara något kul ?



ADIOS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0