Cameltoe

Nu kan jag stolt berätta för er att min bror har gjort en riktigt snygg camel toe! Ni kanske tror att jag skämtar? Men så är inte fallet. Igår var vi i Lysekil och hälsa på Mika, Rickie skulle på konsultation om sin arm tatuering men tyckte det kändes löjligt att bara komma dit utan att göra en tattoo. Då kom the cameltoe till. Och frågar ni mig så tycker jag den är både söt och fin! Men vi fick oss ett par goa skratt allihopa. haha

Vi pratade även om min kommande tatuering och har nu kommit fram till vad det blir. Men det får ni se när jag har den in tatuerad på min kropp. Kommer kännas bra när jag fått gjort den. Läängtar!! Bara känslan av att komma in i studion höra surr ljudet och känna lukten fick mig att längta som bara den efter en ny tatuering. Vill nu vill nu!!

Kalle Kamel! Vad tycker ni? söt va? :)


Här hemma blir det snart kaffe för att sedan fixa iordning inne i garderoben. Imorgon är det tvätt time ser fram emot att få tvätta, alltid så härligt tycker jag.

Detta måste den bästa reklamen genom tiderna! Den fick mig och Rickie att skratta gott på färjan från Lysekil!


Enjoy


Kommentarer
Postat av: M O D E M A J K

Älska Kaaajjj och Bööörjjjeee hahahaha xD



Och tatueringen... så jäkla bra!! :D



Kramis söta

2011-03-02 @ 20:11:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/modemajk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0