2011-03-16

Lika härligt väder idag igen, hur härligt är inte de? Solen lyser, knappt några moln på himlen graderna visar dock inte lika höga siffror som man skulle kunna tro, men härligt med sol i alla fall.

Hitills idag så har jag fixat och donat lite här hemma, vart och storhandlat och nu bakar jag bröd och efter det blir det till o göra middagsmat :) Det känns bra nu efter storhandlingen massa mat hemma och det är bara att göra det man är sugen på. Dock var det tungt att bära alla påsar från bilen! Men hellre vara en pack åsna än att gå två gånger. Jag klarade det och var väldigt varm när jag väl kom innanför dörren.

Freya mår suveränt, hon var pigg hela tiden igår. Vi väntade på att hon skulle bli lugn och kanske vila lite men icke. Det måste väl tyda på en riktigt bra veterinär som vet vad han gör? Det känns otroligt bra att ha hittat en klinik som är så kanon som denna :)

Nu måste jag fortsätta baka bröööd :)

Hoppas ni har en bra dag!
Perfekt kombo!
Sommar, Sol, Solbrillor, Promenad och Take Away kaffe :)


ADIOS


Kommentarer
Postat av: Rickie

Skönt att hon mår bra :D

Tänkte sno Johan som sällskap men om du inte jobbar så låter ja bli xD

2011-03-16 @ 17:40:58
Postat av: Emma

ja det är riktigt gott :) Och snittet är bara en och en halv cm tror jag. Så hon slipper tratt och hela skiten vilket är underbart :)



Jaha det hade du tänkt dig, jag är ledig hela veckan hitills i alla fall :) Nu måste jag ta ur kladdkakan ur ugnen :)



2011-03-16 @ 19:27:03
URL: http://likeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0