Shopping!

Jag är nyss hemkommen ifrån torp där jag shoppade en hel del idag faktiskt! Det börja segt men till slut släppte spärren och nu ska jag hänga in allt nytt i garderoben. Alltid lika roligt med nya kläder!

Det blev:
En randig klänning
Ett par shorts
Tunika
Randig tröja
Tights
Underkläder
Vitt linne
Färg glatt linne

Jag tror det var allt, det återstår o se när jag packar upp påsarna :) Är i alla fall jätte glad över allt nytt och den randiga klänningen tror jag det blir till midsommar :)

Dags att återgå till sakerna som ska göras, sen blir det till o jobba kvällen idag!

Hoppas nu får en super go dag!



Fina blommor som jag har fått av Johan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0