Grattis Rickie

Ett stort grattis till min bror som fyller år idag :) Är nästan precis hemkommen från kalaset som var jätte trevligt. Och jag tror minsann att han fick en riktigt bra födelsedag :)



Idag har jag även vart hemma Sarah och prov sminkat hennes " brud makeup " och det blev jätte fint och hon var jätte nöjd så det var jätte kul :)

Imorgon bär det av mot kungshamn för lite hemligheter än så länge! Spännande
Senare på kvällen bär det av hem till Kim, Therese och lilla Hampus för en grillkväll och för mig och Therese blir det även vin. Ska bli jätte trevligt, så kort o gott så ser vi fram emot morgondagen.

Hoppas ni har haft en bra dag, precis som jag!

Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0