Ett år sedan!

Ja vart har detta året tagit vägen ? Idag är det ett år sen jag tog studenten, ett år sedan jag sprang ut från skolan och sjöng med 27 andra goa tjejer! Tårarna rann av ren lycka, saker hängdes runt halsen, plakatet höll jag hårt i ena handen och i den andra vart det champange flaska. Helt klart en utav dem lyckligaste dagarna i mitt liv.

Utsläpp :)


Jag och Sandra åkte självklart en rosa cadillack ;)


Finns egentligen inga ord som kan beskriva lyckan denna dagen :)


Ett fint kort på mig och min bror, finns inga ord som kan beskriva vårat syskonband heller<3


Nu får det vara nog med studentbilder, saknar den dagen ALLT var perfekt och dem dagarna är det få av :) Men ett underbart minne att ha med sig.

Vad har hänt det senaste då? Har ju inte skrivit här på ett bra tag. Det som har hänt är väl att jag har jobbat, jobbat, jobbat och jag och Johan har beställt resa! =) Det är väl ungefär det som har hänt. Men det känns skönt att jobba mycket för desto mer kommer det ju in på kontot, åhh vad jag älskar att få bra LÖN! Speciellt nu när en resa till turkiet är bokad. Och denna resa ser jag fram emot.

Ser faktiskt fram emot vad sommaren har att erbjuda. Den kommer bla att innehålla en sjuhelvetes midsommarafton, en hel del soltimmar på stranden, en roadtrip med min lööv, kräftskiva som jag anordnar i ladan hemma hos mamma (det ska bli jätte kul att anordna själv!) och vallåkra såklart. Detta är bara några av alla dessa saker jag ska försöka hinna njuta utav. Lovely

Roadtrip 2010<3


Det väntas ju även en liten Schröder till världen, det är dags att utöka familjen med en lite kusin. Moster Mia går dem sista veckorna nu och allt är så spännande! Man undrar vad det blir för något pojk eller filcka? Jag tippar flicka och har gjort det från första början mest för skoj skull då jag är ensam tjej bland oss kusiner :) Vi får se, jag väntar med spänning och är så lycklig för Mia och Magnus skull :)

Vilket inlägg det blev, kanske har jag fått åter min skrivlust. Så förmodligen lär det nu komma fler inlägg mer ofta.

Passar på att skriva ett Grattis till alla Uddevallas studenter idag, Hurra! :)

Och önskar er alla en go kväll och en god natts sömn!

CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0