Vilken dag!!

Vilken helt underbar dag det varit! Pigg och glad i morse, kom till jobbet med en härlig känsla i kroppen. Samtidigt som jag satt i kassan måste posten ha kommit. Såg vagnen längst ner på lagret och näst in till sprang ner och höll tummarna.

Och där låg det! Så rosa och så fint självklart längst ner men jag var snabb på att lägga in de andra paketen i systemet. Och sen var det i mina armar! Lovely Tog inte lång tid föräns jag och Maja stod där och öppna det, bara för en liten snabbkik! Massa underbara produkter och broschyrer :) Har haft uppe allt här hemma och läst och tittat på dvd, bara gjort min Mary Kay gen mycket starkare. Imorgon ska jag gå in ännu djupare i det hela och har lovat Johan en liten hudvårdsklass här hemma imorgon kväll. Han är helt underbar stöttar och ställer upp i vått och torrt, mi luv<3

Sen fick jag nog världens underbaraste besked idag säger inte mer just nu men det kommer nog så småning om. Helt underbart var det och glädjetårarna totalt spruta rakt ut! Kan inte säga mer än Grattis 1000 gånger om!

Nu ska vi snart kojjsa oss här hemma, imorgon tänkte jag ta mig en promenad ner till stan. Måste köpa mig en ny kalender min har gått ut, tokigt va?? Så en ny sådan måste jag ha sen kanske jag strosar runt lite med en kaffe i handen :) Hoppas då på fint väder imorgon!

Hoppas eran dag har vart lika perfekt som min :)



ADIOS


Kommentarer
Postat av: Rickie

CHAI LATTE PÅ ESPRESSO HOUSE!!!!!!

2011-01-12 @ 22:17:04
Postat av: MODEMAJK

Hihihi jag vet jag vet jag veeet! :D



Sv. Japp :)



WOHOOO!!! Vad roligt! Ja vi får prova och se :) det hade varit helt underbart!!!



Kramkram!

2011-01-13 @ 10:36:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/modemajk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0