Vänersborg

Jag ikväll bär det av till Vänersborg, där är man inte allt för ofta men nu kommer jag att tillbringa nästan varje tisdags kväll där. Med bara en massa underbara människor och vi är alla där av samma anledning, MaryKay!
Det är alltså vad detta underbara paket (som jag ännu inte fått) handlar om. Jag är nu Fristående hudvårds konsult och kan knappt hålla mig! Vill ha mitt paket och börja jobba nu. Att få chansen att ge både kvinnor och män den vardags lyxen som varje människa är värd. På sammankomsten idag ska vi kolla på dem nya foundations som har kommit, hur underbara som helst så värt att prova på :) Sen kommer det pratas om massa annat kul!

För övrigt har det varit en lugn dag, inte gjort särskilt mycket! Det gamla vanliga bara, nu ska jag laga lite mat för min darling är påväg hem. Älskar att kunna ge han mat när han kommer hem efter en lång arbetsdag! Hur konstigt det nu än låter! Men åter igen sån är jag ;)

Hoppas ni alla har haft en underbar dag!

It´s all about beauty


Adios


Kommentarer
Postat av: M O D E M A J K

Ja jag är själv väldigt nyfiken på produkterna :D



Sv. Mmm majs... kan äta det direkt ur burken.. hahaha :D oja gräddfil! Vi får ha tacokväll!!!



Varje dag, mer än gärna!



Kramsikram!

2011-01-11 @ 18:56:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/modemajk
Postat av: E m m a

ÅÅh, va kul! :D

Ska du börja jobba som det nu? Passar dig bra iaf :)



Ha det gott Emmis!

<3

2011-01-13 @ 00:55:32
URL: http://sprangsteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0