Hudvårdsklass

Godmorgon allihopa!

Frukosten är i magen, ansiktet är tvättat snart dags för dagens make! Har hudvårdsklass hos Sarah idag, och jag tänkte faktiskt ta med mig kameran och ta lite kort så ni får se hur det ser ut :) Jag älskar verkligen att ha hudvårdsklaaer det känns hur bra som helst då jag vet att dem produter jag jobbar med fungerar. Måste även ställa mig och stryka min kjol, skjorta och kavaj. Och mina väskor packa jag ju såklart inte igår heller, men dem är näst intill packade bara de att jag måste dubbel kolla 1000 gånger så att jag har med mig allt ;)


Efter min hudvårdsklass så ska jag ner till konsum och jobba en liten stund. Känns lite konstigt att gå ifrån kostym till "arbetskläder" men det går allt bra ändå!

Vädret är så fruktansvärt tråkigt idag!!! grått grått och åter grått.. Det skulle tydligen vara så imorgon också om man litar på vädret som visas på tv. Men på onsdag skulle det bli soligt, det är ju då jag ska fika med Mia :) myyys

Nu måste jag lägga på ett kål här hemma, ha en fin dag!



Love


Kommentarer
Postat av: jessi

Håller tummarna=) Lycka till! =) Javisst är det konstigt att gå ifrån kostym till vanliga arbetskläder... ;) skum känsla.. ;)

Kram på dig!

2011-01-31 @ 14:56:48
URL: http://besure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0