Härlig dag

Det var verkligen en toppen kväll igår trots att jag förlora STORT på bowlingen! Johan vann såklart över alla oss men det var kul och se han spela han är väldigt duktig :) Efter bowlingen så blev det Te hos Mikkis där min bror också höll hus. Hon bodde så himla fint allt var så vitt och super fräscht! Bra smak Mikkis!! :)

Efter våran mysiga Te fika åkte vi ner till Camilla och Jonte och spelade brädspel. Varför spelar man egentligen inte det så ofta? Det är ju hur roligt som helst, Jag och Johan vann faktiskt på ett spel så jag kunde gå därifrån glad för att ha vunnit en gång! :) haha

Jag håller nu på och tvätta, tror det kommer att bli en riktig fixar dag här hemma. Men jag mååste bara ut i det fina vädret. Johan ringde nyss, han är och mekar i garaget och solen lös rakt in på han. Min solstråle de!
Så jag får nog hälla lite kaffe i en termos och gå dit upp, eller om jag tar min bil så jag kan fixa lite med den.

Hoppas nu får en härligt söndag! :)

CIAO


(Från sommaren roadtrip)


Kommentarer
Postat av: MODEMAJK

Aww tack vad söt du är :D Jättekul att ni kom!



Kramkram!

2011-01-10 @ 10:41:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/modemajk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0