Härlig dag

Det blev en lugn och härlig dag uppe hos mamma idag. Vi åt mat och drack kaffe och hade allmänt mysigt :) Nu här hemma ska vi fixa iordning lite, diska och lite annat smått och gott. Sen bänkar vi oss framför tv:n för att se solsidan och wallander, en riktig mysdag helt enkelt.

Någon annan än jag som har tänkt lite angående Beck och Wallander? Det känns som filmerna går ut på samma sak fast med olika skådespelare. Själv föredrar jag helt klart Beck utan att ens tänka. Medans Tove min söta vän tycker tvärtom. Hon såg Wallander innan Beck och jag tvärtom, kanske kan ha med det att göra? Men å andra sidan tycker man om filmer som dessa så går båda lika bra. Dock är Beck lite bättre ;)

För mig är inte valet svårt om jag är tvungen att välja =)

Och sen då Solsidan, vilken skön serie! Äntligen kom det en bra komediserie igen. Mia Skäringer är väl bara toppen? Hon behöver säga en mening sen skrattar jag! Tittade på Mia & Klara när det gick och fick lika goa skratt varje gång. Antingen satt jag med Martina och kollade och vi totalt bröt ihop, helt underbart. Eller så var det jag mamma och mia som titta och likadant där, skratt och åter skratt. Visst är det härligt att bara känna ett asgrav? Jag älskar att skratta!



Imorgon har jag hudvårdsklass hemma hos Sarah, ska fixa iordning väskorna så att dem är klara. Ska bli jätte roligt.

Hoppas ni har haft en bra dag!

CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0