Hard work work

Dålig uppdatering men här är det jobb och åter jobb :) Men jag tycker bara att det är kul då det är med något som jag älskar, hudvård och kosmetik :)

Har min första hudvårds klass på Måndag redan och har bokat inte några efter det. Om det är någon som är intresserad här så är det bara att slänga iväg en kommentar! Jag håller nu på med en såkallad Power Start, man kan ju lista ut vad det innebär :)


På tre veckor ska jag bokat in 15 klasser och sedan av verkat 10 stycken. Än så länge känns det inte hopplöst, men det gäller att ligga i hela tiden, men jag bara njuter :) Hade en liten prov klass här hemma för Johan idag, underbaring som ställer upp. Den gick bra för att vara första men hoppas redan på att det går mycket bättre imorgon då vi ska testa en gång till. Johan får riktigt skämma bort sig själv här hemma nu med produkter :) Hans kommentar blev såhär " Man känner verkligen skillnad med en gång även fast man är kille " Det tycker jag förklarar mycket om produkterna, känner redan skillnad efter en enda gång.

Nu ska jag göra mig en kopp te och njuta i soffan, kanske jobba lite till?? ;)





ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0