Guten morgen!

Japp uppe med tuppen! Som i detta fall får lov att vara Johan, det är inte ofta vi äter frukost tillsammans på mornarna men idag hade vi super mysig frukost. Johan väckte mig och fråga om jag ville ha gröt - Ja Tack! :) Min goos de <3 Han har iallafall åkt till jobbet och jag sitter här redo för jobbet, ska gå ner om ca 10 min tänkte jag. Håller tummarna på att mitt paket är där nere eller kommer idag, det är det första jag ska kolla när jag kommer ner! Tur att jag jobbar där så kan jag tjuvkika lite. Hoppa hoppas

Igår i Vänersborg var det lika bra som förra veckan, härlig stämning och lite förvirring över dessa nya foundations! Jag kan också känna att det är lite snurrit men jag kommer att utgå från min egen hudfärg och foundation för att sen guida mina kära kunder till att välja rätt. Det är inte så enkelt som man tror! :)
Ska till vänersborg redan på fredag igen, sweet!


Nu är det dags att ta på sig skorna och peppa denna dagen. kul att jag redan är peppad och klockan är inte ens 7!

Have a beautiful day!




CIAO


Kommentarer
Postat av: MODEMAJK

Vilken mysmorgon du haft då ;)



Foundations är svårt ja... testa på käklinjen så ser man oftast rätt ton :) Aa det är en minidjungel att lära sej.. jag kan lite så vill du ha tips så kan jag hjälpa till, fast jag tror du redan har de vanliga kunskaperna som en tjej bör ha för att kunna köpa smink hihi ;)



Sv. För min egna del så hade det varit underbart att hitta produkter som verkligen fungerar :) Hooooppas dom har kommit!!



Det hade varit gott och trevigt, nyttigt med nöje hahaha ;)



Ha en jättefin dag på jobbet Emmis!



Kramkram

2011-01-12 @ 10:11:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/modemajk
Postat av: Johanna

Fusk med att få frukost på sängen, det enda som din bror kan erbjuda är macka med ost kanske... Hehe



Lycka till med Mary Kay produkterna, har bara hört en massa bra om dom..



Kram kram

2011-01-12 @ 10:22:10
URL: http://nenne.ramneskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0