Fika

Det blev en promenad ner till stan idag, det var strålande sol och det kunde inte vart mycket bättre. Volbeat i lurarna och ett leende på läpparna. Mötte Rickie i stan, vi gick och hälsade på Mikkis som jag gav en beauty book och en annan broschyr. Hoppas hon gillar dem :)

Fikan med Rickie blev lång, mycket att tjöta om. Det var en härlig stund som sluta med att han köpte en dyyyyr tuff och snygg cykel och jag köpte en kalender, rosa såklart! Sen börja jag min promenad hem, känns jätte skönt nu efteråt men även när jag gick. Ville inte sluta gå (och det händer inte så ofta).

Väl hemma dags att ta tag i disken och kanske bädda sängen som jag inte hann att göra imorse!! skam
Sen blir det till att ta fram mina Mary Kay produkter, läsa lite och bara känna hur bra det är. Är ni kanske intresserade av en hudvårdsklass senare tveka inte hör av er :)

Sänder 1000 tankar till min ängel i himlen, du är med mig för varje steg jag tar.







CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0