Emma

Äntligen är det klart är hemma, lite små saker kvar bara men annars är allt skinande rent :) Alltid lika skönt när man nyss har städat och tvättat. Nu sitter både jag och Johan med varsin data och varsin kopp kaffe. Snart dags att göra lite mat, börjar bli hungriga!

Det blev ingen promenad för mig idag, solen försvann och det blev jätte kallt ute. Får ta det imorgon, ny vecka ny start kanske? Hur ofta tänker man inte så då? haha Men å andra sidan så går det ju knappt att gå ute nu! Halt som bare den, vilket gör vem som helst till en 80 årig gammal gumma!

ÅH JA JUST DE!! Jag väntar på ett paket! Jag vill ha mitt paket nu, jag älskar paket!! Och detta paket kommer jag att gilla gilla gilla! När jag får paketet kan jag skriva vad det är eller rättare sagt kanske visa i bilder! Vill ha det nu :)
Shine on



ADIOS



Kommentarer
Postat av: Jessi

Whooohooo...är det detta paket jag tror det är??

Klart man tänker så ett par ggr om.. varje vecka,, =) Men det måste man ju, det hör till;)



Här kokas det potatis till underbart potatismos & fiskpinnar. Flippen som bestämt maten idag, o jag säger inte emot henne :D



Hade gott! Kram Jess

2011-01-09 @ 14:51:01
URL: http://besure.blogg.se/
Postat av: LikeEm

Jaa det är det paketet :D Gud vad jag längtar!!!



Det var ett bra val av Flippen tycker jag! Det är faktiskt väldigt gott =)



Vi får fika någon dag Jess!! Kram kram

2011-01-10 @ 11:54:51
URL: http://likeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0