Bio

Idag blir det bio med babe:n, vi ska se Tron Legacy och jag hoppas innerligt att den är bra. Vi ska se den i 3D och det är faktiskt första gången jag ser en 3D bio, spännande. Hoppas att brillorna e snygga!

Igår var jag nere hos Ann och hälsade på, det var faktiskt skönt att få komma dit ner. Även fast det var en underbar människa som fattades <3 Vi ska ses nästa vecka också, dricka lite kaffe och prata. För hur det än är så kommer vi allltid ha kontakt och det känns väldigt skönt.

Nu ska jag dricka en skvätt kaffe och sedan är det dags att ta ner julgardinerna, dom som är så fina! Allt julpynt är så mysigt!





Kommentarer
Postat av: M O D E M A J K

Emma raring! Jag visste inte att du bloggade, eller så har jag glömt? :S Vad kul att du kikade förbi iallafall!



Jag kom precis hem efter en mysig dag med bror din, tror jag dragit på mej lite feber.. :(



Vi såg Harry Potter... inte jättebra precis, men men.. var filmen ni såg bra?



Jättefin blogg du har! Ta hand om sej,



kram Mikkis

2011-01-06 @ 21:17:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/modemajk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0