Bilskrutt!!

Åhh min bilskrutt är hel konstig! Jag och Johan skulle åka upp till garaget en snabbis för och hämta lite saker nu på kvällen. Så vi tog min bil för att se hur den går i och med lite andra problem med den för ett tag sen. Men den funka kanon fint hela vägen upp och vi lät den stå igång en stund. Och den bara dog! Inte hastigt eller så den bara la av lite sådär halv grasiöst. Vattnet var okej, oljan är okej och bensin med K-sprit i finns! Ingen aning om vad det är för problem denna gången, vi misstänker en bensinpropp men vill heller inte tro att det är det. Så ja, den startar säkert imorgon, eller hoppas på det iallafall. Den står så vackert uppe vid garaget nu så vi fick oss en promenad hem. Med det var mysigt tycker jag :)

Nu sitter jag med mina Mary Kay papper och produkter läser som en galning och tycker det är jätte kul :) Ska på möte i Vänersborg imorgon igen, spännande. Jag håller på att brainstorma lite frågor som jag kan ställa, men kommer knappt på några. Tycker att jag borde ha 1000 frågor men antagligen så förstår jag det mesta :) Hoppas på det iallafall så jag snart kan sätta igång med mitt arbete :) Längtar så otroligt mycket efter att få äran att visa upp produkterna, det är bra produkter och det står jag för till fullo. Sen att få träffa nya fantastiska människor, jag älskar att träffa nya människor så detta tror jag kommer passa mig perfekt.

Mer än detta har inte jag gjort ikväll, ska fortsätta kolla lite i mina papper och sådär. Bara för att jag tycker det är lärorikt och väldigt kul. Hoppas ni alla har haft en fantastisk dag :)


Kärleken spirar och jag älskar det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0