Storstädning

Nu är jag hem kommen ifrån fikan med min älskade mamma! Tack Mamma för att du är så underbar <3 Vi åt och drack kaffe, mamma åt paj och jag en ceasar sallad. Jätte gott! En fika av allra bästa slag!

Mor o dotter kärlek

( Bilden när mamma sitter med en ros är när jag överraska med en räkfrossa på byfjorden. Kortet nedanför är när vi shoppar på överby. Och sen en rad mys bilder <3 )

Så hitills har dagen varit super, förutom den dumma parkerings automaten som inte ville ha mina pengar! Men efter att ha suttit i bilen och surat lite så gick det till slut att mata den med lite pengar!

Nu blir det storstädning, är på det humöret så det är bara att köra igång. Tror Johan blir extra glad om han kommer hem till en nystädad lägenhet :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0