Mot Färgelanda!

Ja som rubriker lyder, det är snart dags att bege sig ner till "mamma" Ann. Dricka lite kaffe innan vi åker till mamma i Färgelanda. Det blir en riktig tjejkväll med såklart lite Mary Kay och massa god mat, och vin. Vi ska även sova över, så detta kommer inte bli annat är perfekt :)

Varför jag kallar Ann för "mamma" Ann vet jag inte riktigt. Jag och Martina börja med det redan när vi var halvt små att säga mamma Ann och mamma Helén. Sen dess har det bara blivit att vi sagt så. Nu är det en vana helt enkelt :)

Nu mååste jag göra mig iordning och packa, är alltid ute i sista sekund va det gäller tids passning. Men men oftast är jag i tid och tycker om att ha en liten stress över mig.

Hoppas ni får en kanon dag!!

"Mamma" Ann


Kameran kommer självklart att vara med, så bilder kommer förhoppningsvis upp imorgon kväll :)

ADIOS


Kommentarer
Postat av: Styleformen

Tjenare, vad göres? :P

2011-02-16 @ 10:55:31
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0