Mor o dotter mys <3

Ja idag har det varit en riktigt mysig dag med min mammi. Vi har vart på blomsterlandet, där kan vi gå och larva oss jätte länge, bara skratta och ha kul. Jag har världens BÄSTA mamma<3 Hitta en sten i form av ett hjärta som jag ska lägga hos Martina nu på måndag, då hon skulle blivit 21 år <3


Sen köpte vi med oss kaffe från seven eleven (sådan mor sådan dotter) och åkte och handla mat. Det är så skönt att ha handlat en massa mat, bara komma hem och fylla på. Så när Johan kommer hem sen så blir det till att baka bröd. Jätte kul ska det bli :)

Nu tänkte jag passa på och städa lite här hemma, dammsuga kan jag inte göra för motorn har nog skurit i den. Den lät väldigt konstigt och nu tjuter den bara lite svagt! Alltså inget sug i den inte!!

TACK FÖR IDAG MAMMI <3

Ha en fortsatt bra dag!

ADIOS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0