Jeans

Idag åkte jag ner till Rickie på en kopp kaffe och det sluta med att vi åkte till torp. Jag hitta ett par skitsnygga blå jeans som jag köpte. Jätte härliga är dem och en storlek mindre en vad jag haft innan så det känns bara bra :)

Sen blev det en fika med Mia, tiden bara rann iväg så är det när vi alla tre är bra på att prata :) Vilken härlig familj jag har! Och i fredags var jag på kalas hos mammas farmor 94 år gammal. Hon blev jätte glad över hennes paket och blommor. Hon är så otroligt härlig :)

Nu sitter jag här hemma med mina nya jeans på mig och jag och Johan ska snart äta lite. Sen blir det nog till att gå o lägga sig tidigt idag. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka ner till Rickie o käka frukost efter det åker vi till lysekil och till Mika. Rickie ska prata tatuering och tatuera sig om han nu inte bara lura mig!! Och jag ska prata lite med Mika om min kommande tatuering :) Självklart blir det en om min ängel.

Annars rullar livet på, upp och ned från dag till dag. Tar en dag i taget så som den kommer. Om Rickie nu tatuerar det som han sa till mig idag så blir det en bild på det imorgon! haha

Lite vår snart kanske?


ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0