Godmorgon

Sitter här hemma med en kopp te och lyssnar på Sonja Aldéns underbara röst. Drömmer mig tillbaka på tiden vi hade, alla våra minnen, alla skratt och alla take away kaffe som vi drack. När jag blundar så ser jag dig så klar, precis som om det var igår vi sågs. Det är något stort som fattas i mitt liv, hon hade en så stor plats i mitt hjärta. Tänker tillbaka på när vi lekte i lågstadiet, när vi gick i mellanstadiet och sen i högstadiet. Vi hade alltid varandra, alltid sida vid sida. Vi hade så otroligt mycket kvar.

Du lever för alltid inom mig hjärtat <3


Miss you angel!






Kommentarer
Postat av: marika "doris"

så fin martina är

2011-02-11 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0