Fika med Mia

Jag har nog världens bästa moster! Fikan var super trevlig med en massa tjöt och kaffe. Fikan innehöll visst en semla och en negerboll också, mums! Det är dags att träffas mer kände jag så snart får det bli en myskväll i Lysekil, gubbarna får vara med också :) Det ser jag fram emot massor! Hon tycker för övrigt att det är kul att jag numera uppdaterar min blogg, trogen läsare är vad hon är så varför inte slänga upp lite bilder? Vi e allt bra söta :)

Mia! Bli inte arg på mig ;)


Nu kommer nog Johan hem när som helst, jag ska ta mig en morot för hungern kryper sig på. Det börja när Mia sa att dem skulle ha Pizza! Åhh så gott! Men jag får nöja mig med en morot!!

CIAO

Ps. Tack för idag Mia, Lööööv u! Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0