Dansa

Ja nu är det nog med singelbugg i lägenheten, nu vill jag ut o DANSA!!! Inte nog med att jag missa JLT på mortens igår, Rickie messa och skrev att det svängde som fan, han dansa inte för jag kunde inte vara där och dansa med han! Han skicka videoklipp och jag satt minsann lite halvsur i soffan, jag var hemma när jag egentligen skulle vart där med min bror och gjort det vi e bra på, DANSA! Så nu försöker jag planera lite smått så gott jag kan. Shake spelar på båberg den 19, har aldrig dansat till dem, men kan bli spännande ändå :) Hoppas plånboken säger ja och att Rickie kan :)

Här är min fantastiskt fina bror :)


och här är jag, redo för en bugg kväll :)


Den kjolen är såå fin när man dansar!

Sist jag dansa bugg var i somras på fjordfestivalen, då dansa jag till scotts hur kul som helst :) Och nu är det dags att ta tag i det igen. Åh vad jag längtar!!

Nu väntar disken på mig, kaffe har jag slurpat i mig och hår o make e på :)

Denna dagen är min, jag äger den. Har inte haft en sån här bra dag på länge! Så nu njuter jag :)

ADIOS


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-11 @ 23:06:11
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0