Bio

Idag blir det bio med Johan, ska bli jätte mysigt. Vi ska se Sanctum i 3D, det är skaparen utav Titaniv och Avatar som har gjort filmen så förväntningarna är skyhöga. Den verkar suverän så nu hoppas vi på de :)

Dagarna i Färgelanda hos mamma var toppen. Har världens underbaraste mamma, hon är suverän när hon har gäster och lagar mat av toppklass. Även Ann var super nöjd, vi släckte lampan när klockan var halv fem på morgonen. Vi var antagligen väldigt bra på att prata :) Men super trevligt var det och nästa gång blir det film kväll hos Ann, det ser vi båda fram emot :)

Idag var jag på torp en sväng, hittade lite smått och gott. En tröja till mig och en t-shirt till Johan som kommer bli som en trevligt överraskning när han kommer hem :) Hoppas han blir glad, men det tror jag allt jag köper ju inga fula kläder ;)

Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt är super trött, så kanske dags för lite kaffe? Sen ska jag börja med maten. Blir en sen middag idag då Johan kommer hem sent :)

Hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0