Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, Martinas födelsedag. Jag hoppas att hon får en fin födelsedag i himmelriket, för det är hon värd. Saknaden är otroligt stor och jag hade så gärna velat ge henne en stor grattis kram.
Det gör så himla ont att inte ha henne här hos oss. En så vacker människa och vän på alla sätt och vis.
Men du lever i mitt hjärta, i mina tankar och vi ses i mina drömmar<3

Grattis på 21 års dagen babe<3



Hope u like it<3


Sen har jag ju min kärlek, Johan. Allt detta hade varit så mycket jobbigare utan allt stöd jag får från honom. Och även mina andra nära och kära.
Att ha Johan vid min sida och leva med honom är guld värt. Det fanns en tid då jag inte trodde att jag skulle hitta någon, men så hände det. Vi fann varandra och nu var det äntligen min tur att få uppleva riktig kärlek. Jag älskar det och jag älskar dig Johan. Du är det absolut bästa som har hänt mig. <3



Jag önskar er alla en fin alla hjärtans dag!

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Grattis du vann dagens trailer igår :)

2011-02-15 @ 11:40:25
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0