Volbeat

Volbeat går varmt här hemma idag! Ett band som är heelt outstanding, man kan inte annat än att digga med, kanske slänga runt lite med huvudet men endast om jag är ensam hemma, luft gitarren kommer fram och jag tar i för kung och foster land när texten lyder We sing it out loud we sing it out proud!!! Love it

Sen har man ju minnen till vissa låtar/band och vad ska jag säga mer än min älskade Volbeat kille? Ja det var just det jag döpte Johan till när vi hade träffats för första gången. Hans bil rullar in och det jag hör är just Volbeat och jag ser en bil som också är helt outstanding! Tankarna rullar... Vem kör denna bil och lyssnar på MIN favvo musik?? Ja han förblev mystisk ett tag :)

Men sen träffades vi äntligen och snart är det 2 år sen jag träffade mitt livs kärlek, min älskade volbeat kille.

Grrr


kärlek till dig


Nu väntar disken på mig!

CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0