tiden går

Tiden går väldigt fort känner jag, men det känns för det mesta positivt :) Har massa kul som jag ser fram emot, och ju snabbare tiden går desto snabbare händer allt kul. Längtar otroligt mycket tills moster får sin bebis, att få se min lilla kusin för första gången, hålla , gosa och säga att jag älskar han/henne. Det ser jag fram emot. Och massa massa annat.

MEN samtidigt som dagarna rullar förbi så blir det allt fler dagar, veckor, månader sen jag träffade min ängel Martina. Hon finns i mina tankar varje dag flera gånger om dagen. Jag tror jag ser henne i stan, jag ser henne överallt. Blundar jag så är det henne jag ser, tittar jag ut genom fönstret ser jag henne påväg hit till mig. Finns inga ord som kan beskriva saknaden efter denna underbart vackra vän på alla sätt och vis. Jag vet att jag aldrig kommer träffa en människa som ens påminner om henne. Hon var unik, hon var Martina. Och hon kommer alltid att vara med mig i hjärtat <3



Imorgon ska jag till moster i Lysekil, ska med henne till Bvc det kommer bli spännande :) Men nu är det dags att ta en kopp te och luta sig tillbaka i soffan :)

Mi amore vole fe yah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0