Mor o dotter dag<3

Idag har det varit en mor och dotter dag. Mamma kom till mig på en kopp kaffe och sen åkte vi ner till stan. Väl i stan var vi på jakt efter varsin vårjacka. Vilket vi också hittade, mamma hittade två som hon inte kunde välja emellan så hon var tvungen att ha båda, och jag hittade mig en marinblå jätte fin. Tack så mycket mamma! Sen va vi ju tvungna att ha varsin fin skarf till också :) Efter det var vi båda sugna på kaffe vilket resulterade i en mysig fika.

Det är alltid perfekta dagar när jag och mamma hittar på något. Spelar ingen roll vad vi än gör utan det är lika underbart ändå<3


Dagen har också inneburit : hämta däck, baka bröd och laga mat. Och såklart en massa andra saker som bara blir under en dag :) Nu sitter både jag och Johan i soffan med varsin dator och njuter! Hoppas ni också har haft en bra dag. Imorgon är det jobb igen, jag klagar inte över det. Tycker att det är roligt att jobba för det mesta :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0