Godmorgon

Oj oj vilken sovmorgon jag tog idag! Tycker egentligen inte om att sova allt för länge, men med det tråkiga grå vädret ute så får det vara okej för idag. Har inga direkta planer för denna dagen, ska baka bröd och försöka ta mig ut på en promenad :)

Igår vandrade jag ner till stan för att hälsa på Mikkis när hon jobbade. Hon bloggar också på :

http://blogg.aftonbladet.se/modemajk

Jätte bra blogg, så gå in och hälsa på där också :) Vi satt och prata lite och umgicks en stund innan jag skulle vidare. Tack för en mysig stund Mikkis!

Efter det träffade jag Sandra en sväng, det var en evigheter sen sist vi sågs så det var lika mysigt de :)

Sen kom moster Mia på besök med mysiga bebis magen! Vi drack kaffe och prata massor om det ena och det andra. Sen tog jag en massa kort på magen som jag ska sysselsätta mig med och fixa till något riktigt tjusigt :)



Hoppas ni får en bra dag :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0