wine baby

Önskar att du var här och tog ett glas vin tillsammans med mig nu när hösten äntligen har kommit.
Du och jag - ett glas vin.

Nu sitter jag här och tar ett glas vin - tänker på dig och på ett sätt hyllar våran underbara vänskap.

Det har gått ca en månad nu sen du gick bort - en månad med otroligt stor saknad. Men också en månad av förnekelse, du är inte borta?
Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Du har en stor plats i många människors hjärtan. Du är saknad av många, av mig är du saknad som världens bästa vän.

En vän som alltid fanns där i ur och skur. Vännen som alltid fick mig på bra humör, nu har jag våra minnen att se tillbaka på. När jag ser tillbaka på våra minnen hälsar ett leende på. Jag vill tro att det är du.


<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0