Neutral

Sminket är borta, tänderna borstade och håret snart borstat hel neutral så inpå kvällen, tänkte slänga på en film och försöka sova. Kommer kännas väldigt konstigt att gå och lägga sig själv i sängen. Johan är i Norge nu så därför är det bara jag och pissarna hemma :) Vi har alltså haft en tjejkväll med massa gos.

Funderar på vilken film jag är sugen på att se, inte en aning så vi får rota i lådorna här hemma.

Imorgon bär det av till besiktningen med mammas bil, min gick igenom med blanka papper för en vecka sedan, toppen! Hoppas att det går lika bra med mammis bil. Imorgon ska jag även jobba, ska bli härligt att få göra lite nytta! Innan jobbet får jag se vad jag hittar på.

Här får ni lite bilder på min underbara "lilla" familj, och för mig blir det till o gosa ner mig i stora sängen.

Me o me luv


Beautiful


Tula och Freya


Allt för mig idag!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0