....

Sover dåligt, har en stor klump i magen, vill inte vara hemma.. Dagen närmar sig dagen jag inte kunde föreställa mig skulle komma. Det enda jag ser när jag blundar är stegen till kyrkan. Kommer vara dem tyngsta stegen jag någonsin tagit. Hur mycket ska en människa kunna ta? Vad ska jag göra, hur ska detta gå? Det va saker jag fråga dig.

Saker som bara du och jag pratade om, vem ska jag prata med nu? Vem ska hålla om mig precis så som du gjorde?

Jag vet att jag kommer klara det för det hade du velat att jag skulle göra. Jag vet att du håller dina ögon på mig. Du har säkert också kramat om mig många gånger redan. Men det är inget jag känner fysiskt, utan kanske psykiskt någon gång. Detta är orättvist varför min bästa vän? varför? Hon som kände mig mer än någon annan vän hon som alltid kunde få mig på topp humör, hon som alltid stod vid min sida? Varför?

Hur fan ska jag klara detta?








Love you babe <3


Kommentarer
Postat av: Therese Brorsson

Fyfan vad hemskt asså! när ja hörde detta ja blev alldeles stum,även om jag inte kände henne så väl,så visste jag endå vem hon var,jag beklagar så otroligt mycket gumman,förstår att det e riktigt hemskt det som du går igenom! men det vet jag att du klarar gumman ;( R.I.P MARTINA <3

2010-09-15 @ 14:59:44
URL: http://thesssss.blogg.se/
Postat av: vicky

Gud så tragiskt :( Kämpa på vännen!

2010-09-19 @ 18:45:56
URL: http://vickys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0