Coffee

Tänk vad mycket kaffe en människa kan få i sig egentligen, har redan hunnit med ett antal koppar idag med människor som ligger mig varmt om hjärtat.

Började med en kaffe påväg till besiktningen, är en liten vana jag har att alltid stanna till o köpa kaffe någonstans när jag kör bil. Lite löjligt kanske men jag räknar in det som vardagslyx. Besiktningen kunde ju faktiskt gått bättre men de problemen som var går att lösa. Är mest stolt över min pärla som gick igenom- blankt!

Sen var jag hos mormor en sväng på en kopp kaffe för att sen möta upp moster på hennes rast för ännu mera kaffe. Mysigt var det iallafall.

Nu har jag druckit en smoothie och ska snart göra i ordning min lunch låda till jobbet. Det kommer att bli en kyckling sallad idag - gott!



Dags för mig att fixa lunchlåda och sen ta några andetag innan jobbet :)

Visst hade det vart mysigt med vinter nu?
Här är min underbara mamma i vintras!


Kram Emma



Kommentarer
Postat av: jessica blom

0760557396! :D Puss gumman!

2010-10-17 @ 11:40:59
URL: http://jessanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0