uppe tidigt

Idag var jag uppe väldigt tidigt, halv sju hoppa jag ur sängen, pussa och krama Johan hejdå innan han åkte till jobbet. Sen börja min tvätt tid klockan sju. Nu är tvätten äntligen klar, väntar bara på att det sista ska torka bara.
Alltid lika skönt när man precis har tvättat.

Igår va ju Marielle här på en kopp kaffe, hon tyckte att vi bodde jätte fint. Både Tula och Freya charma henne, men dem lyckas ju faktiskt charma dem flesta våra sötnosar.

Här sover dem väldigt gott :)


Nu ska jag sätta på en kanna kaffe för att sen sätta mig och läsa lite. Jag brukar komma in i olika perioder då jag läser mer. Nu har jag äntligen kommit in i en sådan period, har några få kapitel kvar ur Så länge vi båda andas.
Med andra ord fjärde boken i Twilight sagan av Stephenie Meyer.
Efter den kommer jag läsa en bok som heter 90 minuter i himlen av Don Piper och Cecil Murphey. Längtar tills jag ligger och läser den, då jag bara har hört bra saker om den :)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0