Tack älskling<3

Igår åkte jag och Johan till torp för att köpa lite saker till bakningen, vi passa även på att gå runt och kika lite :)  Vilket resulterade i att jag fick min julklapp och present! Lite tidigt men behövligt, min mobil som jag haft är jätte dålig. Samtal bryts och det blir myrornas krig, alltså inte en särskilt färsk telefon. Men det har jag nu :)
Jag fick en ny mobil utav Johan, hur snällt och underbart är inte det då? Jag fick välja och jag fastnade för Sony Ericssons Xperia X8. Den är jätte fin och jätte bra, det är touch skärm så nu får jag lära mig det också. Är verkligen super glad och super tacksam för att jag fick denna :) Tack älskling!!

Visst är den fin?



Nu ska jag laga lite mat då Johan snart kommer hem från jobbet. Det börjar faktiskt kurra i min mage nu också :)

Ha det så bra!
Kram Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0