Pelle Svanslös

Jag är nog inte ensam om att tycka att julkalendrarna har blivit allt för tråkiga. Vart har Pelle Svanslös, mysteriet på greveholm och teskedsgumman tagit vägen? Alla dessa plus många många fler har haft högre mysfaktor, enligt mig. Nu är det så tråkigt med allt tecknat som visas varje år! Varför jag skriver detta är för att nu när jag zappa runt på tv:n och försökte hitta något att titta på så går Pelle Svanslös och den stora skattjakten på tv:n. Så nu sitter jag här med hög mysfaktor framför tv:n och tittar :)




Johan har kastat ut mig ur köket idag, så nu är det han som står framför spisen ikväll. Idag blir det Johans favorit hasselbackpotatis, det är ju hur gott som helst. Till det ska vi ha panerad kyckling filé och bearniese sås med en smaskig sallad :) Låter toppen tycker jag :)

Nu ska jag njuta av ett glas vin!
Ha en trevlig kväll!


Kram Emma



Kommentarer
Postat av: vicky

Trodde ja va den ändå som reflekterat över detta haahaa. Kan typ alla repliker från Pelle, greveholm, trolltider osv.har somnat till dessa under hela min uppväxt men har tröttnat så nu står Desperate housewives på schmat. haha

Förresten, hur länge har du arbetat på Konsum? Har inte sett dej där innan & ja jobbar på skogslyckehemmet. Kram Vicky

2010-11-14 @ 22:04:22
URL: http://vickys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0